Inspiron

Letzter Kommentar von 11-15-2021 Ungelöst
Stelle eine Frage
Kupfer
Kupfer
152

Hibernate after X minutes does not show

Dear Community,

i use a Inspiron 15 7000 series with Windows 11. In my power settings -> advanced power settings -> Sleep -> only Sleep after and Wake Times is shown. Where to find the Hibernate after option?

Hibernate is set on with powercfg command. I can only swith to hibernate when the lid is closed. But I want to set minutes when hibernate get activated.

best regards

Liebe Gemeinschaft,

Ich verwende ein Inspiron 15 der 7000er Serie mit Windows 11. In meinen Energieeinstellungen -> Erweiterte Energieeinstellungen -> Schlafen -> wird nur Schlaf nach und Aufwachzeiten angezeigt. Wo finde ich die Option Ruhezustand nach?

Der Ruhezustand wird mit dem Befehl powercfg aktiviert. Ich kann nur bei geschlossenem Deckel in den Ruhezustand wechseln. Aber ich möchte Minuten einstellen, wenn der Ruhezustand aktiviert wird.

Antworten (1)
Argentium
124

You can enable the setting in the registry. I documented it here: https://www.dell.com/community/Inspiron/Dell-7706-2in1-force-modern-standby-to-hibernate-after-a-def...

If hibernation runs into issues with WD19 dock, if you have one, it would be nice if you can post it in the community. Have still open a question here because my laptop sometime crashed connected to the dock. 

Neueste Lösungen
Top-Beitragender