Highlighted
1 Copper

Power Edge R520 Issue PSDMC

Good afternoon,

I have a problem with this server and my Ultrium LTO 3.

The server worked excellent with the Ultrium LTO 2 device, but this device was damaged, and it doesn't work anymore.

I connected the Ultrium LTO 3 to my server with the same card and data cable, but now on the server screen it shows me this message: "LSI Logic Corp. MPT boot ROM, no supported devices found!".

How can I use this device on my server?

What is the difference between Ultrium LTO 2 and Ultrium LTO 3?

My server is this: Dell PowerEdge R520 Service Tag: DY7PZ12 with Windows Server 2008 R2 Standard / System Type: 64-bit operating system.

Could someone please help me with this issue?

Thanks so much for your Support.

Etiquetas (1)
1 RESPUESTA 1
Highlighted
Moderator
Moderator

Re: Power Edge R520 Issue PSDMC

Hola @GeorgePN!

Voy a continuar en español porque su mensaje está en el foro en idioma español. But if you need English support, please, let me know and I will continue support in this language.

Si el problema aparece durante el arranque cuando la LTO 3 está conectada. Por favor, verifique la secuenca de arranque (Boot manager) porque probablemente no está arrancando desde el disco duro o el arreglo RAID. 

Esta nueva LTO 3 la ha probado en otro servidor ¿funciona correctamente? 

Respecto a la diferencia entre LTO 2 y LTO 3. Bueno, es la siguiente versión: más capacidad, mayor velocidad. En la wikipedia puede encontrar información de todos los modelos LTO hasta el 8, le hago llegar el enlace.

Un saludo.

logo
 Diego López

Social Media and Communities Professional
 Comunidad Dell | @DellAyudaPro | Eventos en línea