Hyacint
1 Copper

Waneer is vernieuwde versie Dell XPS 15 inch laptop te koop?

In december kreeg ik na veel gedoe eindelijk iemand van Dell aan de telefoon. Ik wilde een Dell XPS computer kopen. Hij raadde mij aan te wachten omdat er een Dell XPS 15 inch met i7 processor en 1 TB SSD, 32 Ram en veel verschillende poorten uit zou komen in het nieuwe fiscale jaar. Het zou gaan om een vernieuwde versie die veel beter is (betere koeling, lichter en betere connectiviteit). Dan kan je de laptop ook dicht laten liggen en dan via een “Universal connector??” hem aansluiten op een monitor. Ik wil hem kunnen aansluiten op een monitor thuis, zodat ik op een groter scherm kan werken en bij gelegenheid ook op 2 schermen (monitor en laptop). Kan iemand mij vertellen of deze laptop uit gaat komen. Dell zelf maakt het heel ingewikkeld om überhaupt informatie te krijgen. Central Point kan geen informatie geven, De Dell website is niet duidelijk opgezet en is vooral gemaakt voor diegene die de hele dag met computers bezig zijn en de telefonische sales afdeling van Dell zelf bestaat schijnbaar niet meer.
0 Kudos