Carlos Ney's Posts

Carlos Ney's Posts

Hi Rajath, Please, could you confirm if the all detail I have sent in Private Message is enough? I think that we have a big Time Zone. Thanks a lot ane regards.
Hi Kiran, Thank you very much for your support, but Rajath has already trying to help me, and I have already sent him the copy of invoice and address detail. Now, I am waiting for his answer. A... See more...
Hi Kiran, Thank you very much for your support, but Rajath has already trying to help me, and I have already sent him the copy of invoice and address detail. Now, I am waiting for his answer. Anyway, I appreciate your interest to help me. With best regards.
Hi Rajath, I have just sent it by Private Message. Please, could you confirm it? Thanks a lot.
Hi Rajath, Thank you very much, but I dont have a Windows installation disk. Is it possible to someone, that already have it, send me a copy of the Alienware Recovery and Support Discs? Or can ... See more...
Hi Rajath, Thank you very much, but I dont have a Windows installation disk. Is it possible to someone, that already have it, send me a copy of the Alienware Recovery and Support Discs? Or can I buy them?
Recently I bought an Alienware M14xR2 from Amazon, but inadvertently my son has formatted it before a CD/DVD recover have been created. Please, is it possible to tell me how I can recover my syst... See more...
Recently I bought an Alienware M14xR2 from Amazon, but inadvertently my son has formatted it before a CD/DVD recover have been created. Please, is it possible to tell me how I can recover my system with Windows 8 or even Windows 7 or how can I have a CD/DVD of AlienRespawn to recorver my system?
Recently I bought an Alienware M14xR2 from Amazon, but inadvertently my son has formatted it before a CD/DVD recover have been created. Is it possible to tell me how I can recover my system with Wind... See more...
Recently I bought an Alienware M14xR2 from Amazon, but inadvertently my son has formatted it before a CD/DVD recover have been created. Is it possible to tell me how I can recover my system with Windows 8 or even Windows 7?
Fiz uma compra de um Inspiron 15R no dia 08/03 com previsão de entrega para no máximo até o dia 20/03, só que a empresa não entrega e não dá nenhuma posição ao cliente. Um dos "milhares" de atendente... See more...
Fiz uma compra de um Inspiron 15R no dia 08/03 com previsão de entrega para no máximo até o dia 20/03, só que a empresa não entrega e não dá nenhuma posição ao cliente. Um dos "milhares" de atendentes com quem falei disse que a previsão havia mudado par daqui mais de 1 mês, outro disse que por falta de peças. É um absurdo!!!!!!!!!!! Onde está o planejamento de produção e foi uma das chamadas "Ofertas". Como fazem promoções sem condições de fabricação?! E o pior de tudo......não há nenhuma punição!!!!! Continuam vendendo pelo site. A cada contato lhe é dado um prazo de "alguns" dias úteis para a verificação do que está acontecendo. Eles não avisam e fazem corpo mole. Detalhe: AGORA não tem mais Inspiron 15R anunciado no site.