Akio.Miyoshi's Posts

Akio.Miyoshi's Posts

Dear friends, good morning. I need change a configuration to grante connectivity on my Switches Core (3024) x Access (4032), but I have no Idea what do. I added a new vlan in both switches, but i h... See more...
Dear friends, good morning. I need change a configuration to grante connectivity on my Switches Core (3024) x Access (4032), but I have no Idea what do. I added a new vlan in both switches, but i have no connectivity, I must add the new vlan (ID 101) to "Trunking Mode Vland Enable" for grant connectivity, can someone help me with my issue? I have some vlans in this switches and they have connectivity normally. Thanks for everything.
Bom dia,  Preciso fazer uma configuração para permitir a comunicação de uma nova VLAN entre os Switches Core (3024)x Acesso (4032) porém nao estou conseguindo fazer a configuração. Entrei em contat... See more...
Bom dia,  Preciso fazer uma configuração para permitir a comunicação de uma nova VLAN entre os Switches Core (3024)x Acesso (4032) porém nao estou conseguindo fazer a configuração. Entrei em contato com o suporte da DELL e fui informado que preciso adicionar a vlan nova onde está destacado em amarelo, porém não tenho conhecimento suficiente para fazer.. Desde já agradeço.
Hello, everyone. I want know if anyone can help me with the OIDS for this switch, i can't find something about that really can help. have some MIB Quick Reference link this? https://www.e... See more...
Hello, everyone. I want know if anyone can help me with the OIDS for this switch, i can't find something about that really can help. have some MIB Quick Reference link this? https://www.emc.com/collateral/TechnicalDocument/docu78751.pdf Thans so much
Can someone, help me with the SNMP OIDS for monitoring this switch? i want monitor the healty of the switches, I have 2 in stack, and I can't get the OIDS of this features of switches. someone ha... See more...
Can someone, help me with the SNMP OIDS for monitoring this switch? i want monitor the healty of the switches, I have 2 in stack, and I can't get the OIDS of this features of switches. someone have a MIB Quick Reference, or something that can help? Thanxs so much.