Start a Conversation

Solved!

Ga naar Oplossing

1434

September 17th, 2022 02:00

Vingerafdruk - fingerprint

Zit er op de Belgische versie van de inspiron 14 2 in 1 een vingerafdruksensor? Ik vind dit niet terug in de beschrijving maar zie wel dat bij sommige inspirons een sensor aanwezig is.

‘bedankt!

591 Berichten

September 17th, 2022 04:00

Hallo,

Ja dat model heeft een vingerafdruk sensor kan je hier nakijken (weergaven van inspiron 14 => bovenzijde).

September 18th, 2022 01:00

Bedankt voor je antwoord!

kan je me ook vertellen of de usb-c poorten alternate mode ondersteunen (ik wil via usb c een dockingstation koppelen waar hdmi, toetsenbord via usb-a muis … aan gekoppeld zijn)? Ik ben niet volledig mee met de benamingen usb 3.2 en 2x1 enz. 

Kan je me ook uitleggen wat ik mis door het niet hebben van Thunderbold?

 

bedankt!

591 Berichten

September 18th, 2022 06:00

Hallo,

De usb-c poorten aan de linkerkant van dit model hebben het "D" icoontje wat wil zeggen dat het displayport poorten zijn deze poorten ondersteunen displayport alternate mode.De poort aan de rechterkant heeft het "SS" icoontje wat staat voor superspeed maar deze poort ondersteund geen alternate mode.

Wat je mist door het ontbreken van thunderbolt ? snelheid hier is een goeie uitleg

Voor je veel geld uitgeeft zou ik toch eens naar dell bellen om te vragen of dit model alles kan wat jij wil dat het kan zo voorkom je een ontgoocheling mocht later blijken dat dit model niet aan uw wensen voldoet.De maker kent zijn eigen toestellen het beste.

Geen evenementen gevonden!

Top